اولین جشنواره استانی «فیلم ۶۰ ثانیه بام ایران» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

فرجی گفت: اولین جشنواره استانی فیلم ۶۰ ثانیه بام ایران «بام سلامتی» با هدف تولید محتوا پیرامون موضوع مقابله با کرونا، با تمرکز بر آگاهی بخشی موثر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

«شهرام فرجی» امروز (پنج شنبه ۲۹ اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: اولین جشنواره استانی فیلم ۶۰ ثانیه بام ایران «بام سلامتی» با هدف تولید محتوا پیرامون موضوع مقابله با کرونا، با تمرکز بر آگاهی بخشی موثر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: اولین جشنواره استانی «فیلم ۶۰ ثانیه بام ایران» به منظور ایجاد نشاط و شادابی در جامعه و حمایت از پیشگامان مبارزه با ویروس منحوس کرونا فروردین سال ۱۳۹۹ از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن سینمای جوان استان برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: داستانی، مستند و پویانمایی از بخش های اولین جشنواره استانی فیلم ۶۰ ثانیه بام ایران «بام سلامتی» در چهارمحال و بختیاری است.

 

فرجی، ضبط آثار به ۲ صورت موبایلی و حرفه ای، مد نظر قرار دادن شور و نشاط اجتماعی و همچنین امید آفرینی در فیلم های ارسالی، قابلیت انتشار در فضای مجازی، ارسال حداکثر پنج اثر به دبیرخانه جشنواره، توجه به رعایت ضبط فیلم ها به مدت ۶۰ ثانیه و درج عنوان معاون هنری و سینمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در پایان فیلم ها را از شرایط شرکت در اولین جشنواره استانی «فیلم ۶۰ ثانیه بام ایران» عنوان کرد.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مدافعان سلامت، آموزش و پیشگیری، بسیج مردمی و حرکت های خودجوش در جهت مهار بیماری و مقابله با سودجویان و محتکرین کالاهای ضروری، بهداشتی و پزشکی از موضوعات اولین جشنواره استانی «فیلم ۶۰ ثانیه بام ایران» است.

 

وی در پایان یادآور شد: شرکت کنندگان می توانند تا ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به شماره وات ساپ ۹۱۳۱۸۱۹۰۹۵ و ۹۱۳۹۸۲۷۵۰۶ ارسال کنند.

 

کد خبر 906959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha