​برپایی نوروزگاه در گلستان لغو شد/ به گلستان سفر نکنید

تجری گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا برپایی نوروزگاه ها در استان گلستان لغو شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد تجری» امروز(پنج شنبه 29 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سایر دستگاه های اجرایی گلستان در قالب ستاد خدمات سفر از ماه های قبل برنامه های مختلفی را برای ایام نوروز پیش بینی کرده بودند تا گلستان در نوروز 99 میزبان خوبی برای مسافران باشد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و حفظ سلامتی هموطنان به ویژه مردم گلستان امسال نوروز متفاوتی خواهیم داشت تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

 

وی تأکید کرد: مردم گلستان سفرهای غیرضروری خود را لغو کنند و از دیگر هموطنان هم درخواست می کنم در شرایط شیوع کرونا از سفر به استان گلستان پرهیز کنند.

 

تجری متذکر شد: پس از عبور از شرایط بحران کرونا برنامه های ویژه ای در گلستان برگزار خواهیم کرد و شرایط را برای حضور مسافران و گردشگران در استان فراهم می کنیم.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با بیان اینکه شیوع کرونا برپایی نوروزگاه ها را در گلستان لغو کرد، ابراز داشت: برای حفظ سلامت مردم خدمات دهی مهمانپذیرها، اقامتگاه ها، هتل ها، کمپ ها و خانه های مسافر تعطیل شد تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود.

 

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا نظارت ها را در سراسر استان گلستان تشدید کردیم تا قطع زنجیره انتقال با سرعت بیشتری انجام شود.

 

تجری از برگزاری جشنواره مجازی در نوروز ۹۹ خبر داد و گفت: این جشنواره که با هدف تقویت کمپین «در خانه بمانیم» و غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها برگزار می شود بخش‌ های صنایع‌ دستی، نقاشی، سفره هفت‌ سین، قصه‌ گویی و نوروزخوانی را شامل می شود.

 

کد خبر 906926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha