افزایش حجم ورود مسافران، نگرانی مردم شیراز/ دولت اختیارات استان ها را افزایش دهد

موسوی با اشاره به اینکه مشکل امروز ورودی های شهر شیراز است به خصوص ورودی های شمالی شهر، گفت: حجم خودروهایی که با پلاک هایی غیر بومی وارد این شهر می شود بسیار زیاد است و مردم از دولت انتظار دارند تا دولت اجازه دهد استان ها جلوی این مشکل را بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، با اشاره به اینکه برخی تماس می گیرند و سئوال می کنند که شورا چه کاری برای مقابله با ویروس کرونا و پیامدهای آن انجام داده است، گفت: آنچه در ظرفیت قانون برای شورا آمده، انجام گرفته است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه ما سه تا چهار مصوبه در این خصوص داشتیم، تاکید کرد: جلسه های فوق العاده تشکیل دادیم و ۲ نامه به استاندار فارس ارسال کردیم و تمام دغدغه های شهروندان را در آن ذکر کردیم، یک دیدار حضوری با استاندار داشتیم و در آن جلسه هم اعضای شورا نظرات خود را بیان کردند و استاندار هم کارهای انجام شده و محدودیت ها را بیان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه شهروندان شیرازی انصافا همراهی خوبی داشتند که نمونه آن در بحث بازار و اصناف بود، اظهار کرد: تعطیلی مترو و اتوبوس رانی که شرایط بدی برای گسترش این بیماری را ایجاد می کرد، توسط شهرداری تعطیل شد و باید از مجموعه استان و فرمانداری که حمایت کردند تشکر کرد.

 

موسوی با یادآوری این مطلب که مشکل امروز ورودی های شهر شیراز است به خصوص ورودی های شمالی شهر، تاکید کرد: حجم خودروهایی که با پلاک هایی غیر از پلاک های شیراز و استان وارد این شهر می شود بسیار زیاد است و به نظر من دولت و رئیس جمهور باید اختیارات ویژه ای به استان ها و شورای تامین استان ها بدهند تا بتوانند تصمیم بگیرند.

 

وی افزود: علی رغم اینکه وزیر بهداشت مکرر اعلام می کند مردم به مسافرت نروند، اما می بینیم که برخی رعایت نمی کنند و بر اساس گزارش صدا و سیمای جمهوری اسلامی، کاهش چشم گیری در بحث مسافرت ها انجام نشده است و زمانی می بینیم که برخی مردم رعایت نمی کنند به طور قطع بهترین راه اینست که دولت و رئیس جمهور اختیاراتی به استان ها بدهند تا آنان بر اساس اقتضای استان تصمیم گیری کنند و این انتظاری است که از دولت داریم و امیدوارم دولت به این انتظار به حق مردم توجه کند.

 

 

کد خبر 906895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha