«کرونا» وضعیت جهرم را قرمز کرد/ هشدار برای در خانه ماندن

دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اعلام وضعیت قرمز این شهرستان در پی بروز بیماری کرونا، از مردم خواست تا ضمن ماندن در خانه، توصیه های پزشکان را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، با اعلام وضعیت قرمز بیماری کرونا در جهرم توسط دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان، هشدارهایی مبنی بر عدم خروج از منزل و رعایت اصول بهداشتی مورد تاکید متولیان سلامت بوده است.

 

از شب گذشته نیز خودروهای معاونت بهداشت جهرم در حال هشدار دادن هستند و اکیدا از همشهریان برای کنترل خروج مردم از منازل تذکر داده می شود.

 

همچنین کمیسیون نظارت بر اصناف جهرم اعلام کرد با توجه به اعلام هشدار وضعیت قرمز در شهرستان جهرم به لحاظ شیوع و گسترش ویروس کرونا، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری کلیه اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی سطح شهرستان، خواهشمند است ضمن رعایت کامل نکات بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع و اپیدمی آن تا خروج از وضعیت قرمز نسبت به ادامه همکاری در خصوص حفظ جان خویش و خانواده و همشهریان اقدام کنند.

 

در پی قرمز شدن وضعیت جهرم همچنین دانشگاه علوم پزشکی جهرم برای نقاهتگاه بیماران کرونایی، درخواست 50 تخت بستری به همراه بالش، پتو، تشک و سایر متعلقات از خیرین کرد. خیرین می‌توانند با دانشگاه علوم پزشکی جهرم تماس بگیرند.

 

به گزارش شبستان، از ابتدای اپیدمی «کرونا» در ایران، تعداد 133 نفر بیمار مشکوک به این بیماری در بیمارستان «پیمانیه» شهرستان جهرم بستری شده که نمونه آزمایشگاهی آنها جهت تشخیص بیماری به آزمایشگاه های مرجع ارسال می شود.

 

از این تعداد و پس از دریافت نمونه ها، تا به امروز 29 بیمار مبتلا به کرونا تشخیص داده می شود که در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار می گیرند.

 

همچنین تا امروز یک بیمار مبتلا به کرونا در جهرم جان باخته و 22 نفر نیز از بیمارستان ترخیص شده اند.

 

از تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان پیمانیه جهرم بستری بودند، یک نفر از زرین دشت، 2 نفر از قیرو کارزین، یک نفر از خفر و مابقی از جهرم بودند.

 

13 نفر از مبتلایان مرد و هشت نفر زن بوده که کوچکترین بیمار یک دختر 12 ساله و بزرگترین بیمار نیز یک مرد 62 ساله است.

کد خبر 906891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha