توزیع ۳۰۰ بسته غذایی از سوی کانون «سلاله پاکان» جهرم میان خانواده های بی بضاعت

بهمن زادگان گفت: ۳۰۰ بسته غذایی با هدف مساعدت به خانواده های بی بضاعت توسط کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» جهرم تهیه و توزیع شد.

«محمدصادق بهمن زادگان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با آخرین روزهای سال ۱۳۹۸ و به منظور مساعدت به خانواده های نیازمند آبرومند و افراد نیازمندی که در این روزها به دلیل ویروس منحوس کرونا بالاجبار بیکار شده اند طرح توزیع بسته های غذایی امام حسن مجتبی (ع) از سوی کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) جهرم انجام شد .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» جهرم افزود: در این طرح حدود ۳۰۰ بسته غذایی، شامل ۱۰ کیلوگرم برنج، یک عدد مرغ، یک بطری یک و نیم لیتری روغن و یک بسته ماکارونی، به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال میان جامعه هدف توزیع شد .

 

وی از تمام برادران و خواهرانی که در اجابت فراخوان جمع آوری کمک های مردمی از سوی کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان»، اعضای این کانون را لایق اعتماد خویش دانسته و با اهدای کمک های نقدی در این امر خداپسندانه یاری رساندند، قدردانی کرد.

 

بهمن زادگان همچنین از حجت الاسلام «سیدعلی آیت اللهی» که با کمک های مادی و معنوی خویش از جوار حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، یاری گر این کانون بود نیز سپاس گذاری به عمل آورد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «سلاله پاکان» جهرم خاطرنشان کرد: پیش از این نیز جمعی از اعضای این کانون، با توجه به اوضاع کرونایی، ضمن همکاری با شرکت ایرانیان نوین ژن به توزیع رایگان ژل و ماده ضد عفونی کننده به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال بین افراد نیازمند و آسیب پذیر جامعه پرداختند.

کد خبر 906889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha