توزیع میوه شب عید در استان زنجان

سیدمحمود موسوی بر روند توزیع میوه شب عید در استان اشاره کرد و گفت: پرتقال به قیمت ۵۵۰۰ تومان و سیب به قیمت ۵۹۰۰ تومان در بازار توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس اتاق اصناف استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: نسبت به قیمت میوه شب عید تجدید نظر شده و با کاهش جزئی در بازار در حال توزیع است.

 

سید محمود موسوی ادامه داد: قیمت پرتقال 500 تومان کاهش یافت و با قیمت 5 هزار 500 تومان در بازار عرضه می‌شود و سیب نیز تنها 100 تومان کاهش یافته و با قیمت 5 هزار و 900 تومان در حال عرضه در بازار است.

 

وی ادامه داد: مردم از خرید میوه های شب عید به دلیل شیوع بیماری کرونا استقبال نمی کنند، بسیاری از خانواده‌ها تصمیم دارند امسال دید و بازدید عید نداشته باشند و همین خاطر خرید میوه عید را کاهش دادند و دومین دلیل نیز تفاوت جزئی قیمت میوه تنظیم بازار با قیمت بازار آزاد است.

 

این مقام مسئول به سیاست دولت در توزیع میوه شب عید اشاره کرد و گفت: اگر قیمت میوه تنظیم بازار تفاوت زیادی با بازار داشته باشد احتمال ازدحام جمعیت در محل‌های توزیع وجود داشت که این موضوع شیوع بیماری کرونا را افزایش می‌دهد.

 

موسوی با بیان اینکه توزیع میوه شب عید برمبنای تصمیات کشوری انجام شد، ادامه داد: 20 غرفه برای توزیع میوه شب عید پیش بینی شده بود که 20 غرفه انصراف دادند و تعدادی از غرفه ها هم توزیع نمی کنند.

 

وی با تاکید برا اینکه هر جایی که میوه تنظیم بازار توزیع می شود بازرسین اصناف نیز حضور دارند بیان کرد: تصمیم‌گیری برای نحوه توزیع میوه توسط کمیته راهبری که شامل صنعت‌ومعدن٬ استانداری٬ جهادکشاورزی٬ اتاق اصناف و اطلاعات بوده انجام شده است.

 

کد خبر 906884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha