تحویل سال ۹۹ در گلزار شهدای فومن برگزار نمی‌شود

محمدی گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تحویل سال ۹۹ در گلزار شهدای فومن برگزار نمی‌شود.

«بهروز محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تبریک پیشاپیش سال جدید اظهار کرد: حمد و سپاس پروردگار منان را كه بر ما منت نهاد تا در زمره خدمتگزاران فرهنگ ايثار و شهادت قرار گيريم و در سايه الطاف الهي و توجهات خاصه حضرت وليعصر(عج) گامي هر چند كوچك، امّا موثر و ماندگار در راه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت برداريم.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن افزود: هر ساله مراسم تحویل سال نو در کنار مزار متبرک شهدا و با حضور پرشور خاندان معظم شهدا، ایثارگران، مسئولان، همرزمان شهدا و مردم شریف در سراسر کشور برگزار می‌شد، اما نظر به توصیه‌های اکید مسئولان و متخصصان امور بهداشتی و درمانی مبنی بر پرهیز از برگزاری تجمعات با هدف جلوگیری از گسترش بیماری و شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی و تلاش در راستای شکست این ویروس مراسم تحویل سال نو در گلزار شهدای فومن برگزار نمی‌شود.

 

وی گفت: با این حال با خلوص نیت و از دور عرض ادب و ارادت قلبی خود را به مقام شامخ شهدای عزیز ابراز می‌کنیم و با نثار فاتحه و صلوات به روح مطهر شهیدان گرانقدر یاد و نامشان را گرامی می‌داریم.

 

محمدی تصریح کرد: امیدواریم به برکت خون شهدا و نگاه ناظر آنان بر زندگی ما، هر چه سریع‌تر آفت و بلای این بیماری از کشورمان بیرون برود.

 

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران فومن با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: تبریک سال نو به صورت پیامک انبوه، اعلام برگزاری قرائت زیارت عاشورا و دعای توسل در منزل به صورت همزمان از طریق فضای مجازی از جمله برنامه‌ها است.

 

وی اظهار کرد: باید همه مردم در زمان تحویل سال نو همانند سال‌های گذشته با توسل به درگاه پروردگار متعال، اهل‌بیت(ع) و شهدا دعا کنند تا هر چه زودتر عافیت نصیب مردم عزیزمان شود.

کد خبر 906879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha