طرح مقابله با تخلفات و گرانفروشی مواد بهداشتی در استان زنجان ادامه دارد

مرتضی ممیزی با یادآوری اینکه قانون در برابر متخلفان حوزه سلامت مردم هیچ اغماضی نخواهد داشت، گفت: از زمان آغاز اجرای طرح نظارت بر تولید مواد بهداشتی ۵ کارگاه که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کردند پلمب شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: در استان زنجان طرح مقابله با تخلفات و گرانفروشی مواد بهداشتی بعد از شیوع کرونا آغاز شده است.

 

مرتضی ممیزی با بیان اینکه اکیپ‌های نظارتی تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان سازمان صمت٬ دانشگاه علوم از همه داروخانه‌های سطح شهر زنجان بازدید کرده است، گفت: گزارشات مردمی توسط بازرسان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و بیشتر این گزارشات منجر به کشف تخلفات شده است.

 

این مقام مسئول با اشاره به پلمپ یک واحد تولید مواد ضدعفونی کننده در زنجان ادامه داد: پس از شناسایی این واحد که به صورت غیرقانونی و بدون مجوز فعالیت می‌کرد، اقدامات قانونی برای پلمپ آن انجام شد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با یادآوری اینکه قانون در برابر متخلفان حوزه سلامت مردم هیچ اغماضی نخواهد داشت، گفت: از زمان آغاز اجرای طرح نظارت بر تولید مواد بهداشتی 5 کارگاه که به صورت غیرمجاز فعالیت می‌کردند پلمب شدند.

 

ممیزی با اشاره به اینکه داروخانه‌ها نیز به صورت روزانه رصد شده و با دریافت گزارشات مردمی از تخلفات گرانفروشی در داروخانه‌ها نیز جلوگیری می‌شود، گفت: اگر کسانی بخواهند در حوزه مواد بهداشتی اقدامات غیرقانونی انجام دهند قطعا در دام قانون گرفتار شده و با آنها برابر قانون برخورد خواهد شد.

 

به گفته وی، اگر مشارکت‌های مردمی نبود قطعا این تخلفات کشف نمی‌شد و از مردم می‌خواهیم در هر جایی اگر تخلفاتی را مشاهده کردند گزارش دهند تا برخورد لازم صورت بگیرد.

 

کد خبر 906874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha