برخورد با تخلفات اراضی ملی در ایام نوروز تشدید می شود

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی گفت: برخورد با تخلفات تصرف اراضی ملی ومنابع طبیعی در ایام تعطیلات عید نوروز تشدید می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از دادگستری زنجان، رئیس دادگستری استان زنجان با هشدار به سود جویان در تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و همچنین ساخت و سازهای غیر مجاز در ایام تعطیلات عید نوروز از برخورد جدی و قانونی با افراد متخلف خبر داد.

 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ازلزوم اتخاذ تدابیر لازم دستگاه های دولتی مربوطه برای جلوگیری از هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز، تغییر کاربری اراضی زراعی و باغات، تصرف حاشیه و بستر رودخانه‌ها و سیلابها تاکید و ادامه داد: در این زمینه به رؤسا و دادستان‌های شهرستان‌ها و رؤسای بخشهای تابعه دستورات لازم جهت هماهنگی با ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، دهیاریها، شوراهای اسلامی بنیاد مسکن، منابع طبیعی وسایر دستگاه‌ها صادر و بر برخورد قانونی و جدی با سود جویان صادر شده است.

 

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی استان از تشدید برخورد با تخلفات تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد واظهار کرد: دستگاه‌های متولی امر بایستی با افزایش گشت‌ها ی بازرسی نظارت دقیق بر اراضی ملی و منابع طبیعی داشته باشند.

 

کد خبر 906871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha