عضویت دومین عضو هیأت علمی دانشگاه اردکان در هیات تحریریه نشریات تخصصی بین المللی

عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه اردکان به عنوان عضو هیأت تحریریه و دبیر تخصصی بخش هیدرولوژی نشریه محیط زیست طبیعی دانشگاه تهران انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «دکتر علی فتح‌زاده»، دانشیار دانشگاه اردکان و عضو هیأت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان عضو هیأت تحریریه و دبیر تخصصی بخش هیدرولوژی نشریه محیط زیست طبیعی دانشگاه تهران انتخاب شد.

مدیر امور پژوهش و فناوری دانشگاه اردکان در رابطه با این خبر، اظهار داشت: نشریه علمی - پژوهشی محیط زیست طبیعی که از اشتقاق مجله منابع طبیعی ایران (انتشار از سال ۱۳۴۸) ایجاد شده است در فهرست بین‌المللی International CAB (یکی از نمایه‌های تخصصی بین‌المللی)، ISC (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) و نیز SID (پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی) نمایه می‌گردد و آخرین رهاوردهای علمی در زمینه‌های مختلف محیط زیست طبیعی از جمله آلودگی‌های محیط زیست، ارزیابی محیط زیست و آمایش سرزمین و تنوع زیستی را به چاپ می‌رساند.

لازم به ذکر است پیش از این دکتر فاطمه آبیار فیروزآبادی عضو هیأت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه اردکان نیز به عنوان Associate Editorial Board Member در هیأت تحریریه نشریه Letters in Organic Chemistry انتخاب شده بود.

کد خبر 906845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha