بررسی وضعیت سلامتی شهروندان اردکانی

کارشناسان بهداشت اردکان به‌ منظور غربال‌گری و بررسی وضعیت سلامتی شهروندان از طریق شماره تلفن ۴۰۳۰ با منازل تماس گرفته و سؤالاتی در زمینه سلامتی مردم مطرح می‌ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ با توجه به لزوم کنترل مؤثر بیماری‌های حاد تنفسی، مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۴ شهری (درمانگاه دکتر اردشیری) واقع‌در شریف‌آباد اردکان تا اطلاع ثانوی از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آماده پذیرش مراجعان با علائم سرماخوردگی است.

کارشناسان بهداشت شهرستان نیز به‌ منظور غربال‌گری و بررسی وضعیت سلامتی شهروندان از طریق شماره تلفن ۴۰۳۰ با منازل تماس گرفته و سؤالاتی در زمینه سلامتی مردم مطرح می‌ کنند.

همکاری کامل و لازم را در این زمینه با کارشناسان بهداشتی می تواند به کنترل هرچه زودتر بیماری کووید ۱۹ بیانجامد.

با توجه به امکان شیوع بالای ویروس کرونا در پمپ‌های بنزین و گاز نیز اعلام شده است سوخت‌گیری خودروها تنها باید توسط اپراتور جایگاه و دریافت مبلغ نیز با رعایت ضوابط بهداشتی انجام شود.

همچنین ضمن تقدیر از اصناف و بازاریان اردکان در همراهی با مردم برای کاهش شیوع ویروس کرونا، از مردم این شهرستان تقاضا شده است که تخلّفات احتمالی از مصوّبه شورای تأمین شهرستان مبنی بر تعطیلی فروشگاه‌های بزرگ و اصناف مشمول را برای بررسی و رسیدگی به شماره ۰۹۱۳۲۵۴۹۰۱۴ (روابط عمومی فرمانداری اردکان) پیامک کنند.

کد خبر 906840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha