بازدید معاون دانشگاه علوم پزشکی از اقدامات بهداشتی مقابله با کرونا در اردکان

محمد رضا دهقانی از اقدامات واحدهای مختلف بهداشتی و درمانی شهرستان اردکان در مقابله با شیوع ویروس کرونا بازدید و دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) استان یزد از اقدامات و فعالیت های واحدهای گوناگون و فعال بهداشتی و درمانی شهرستان اردکان در مقابله و مبارزه با کروناویروس بازدید و دیدن به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات و اقدامات در مقابله با شیوع این ویروس قرار گرفت.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش های مجدانه پزشکان، پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی در مقابله با ویروس کرونا بر عزم همه مسئولین و اقشار مختلف مردم برای عبور از این اپیدمی تأکید کرد.

طی این بازدید که ناظرین استانی و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان نیز حضور داشتند بر لزوم حفظ سلامت پرسنل و کارکنان ارائه دهنده خدمت، رعایت موازین حفاظت فردی، تهیه امکانات و تجهیزات بهداشت فردی و جلوگیری از انتقال عفونت تاکید شد.

گفتنی است که پیش از این نیز نماينده مشترك معاونين بهداشت و درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون درمان و مدیر دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از از بخش های اورژانس،  ICU، بخش های ایزوله داخلی، جراحی اختصاص یافته به بیماران سندرم تنفسی حاد و کووید ۱۹ در بیمارستان ضیایی شهرستان اردکان بازدید کرده بودند.

کد خبر 906839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha