همکاری اهالی مساجد شهرری در مقابله با کرونا/ توزیع سبد غذایی ۴۰۰ هزار تومانی میان نیازمندان منطقه

حجت‌الاسلام سلحشور با اشاره به ضدعفونی کردن مساجد، معابر و خیابان‌ها برای مقابله با ویروس کرونا توسط اهالی مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)، گفت: تهیه سبد کالا به ارزش ۴۰۰ هزار تومان و توزیع میان نیازمندان برای نوروز نیز در حال انجام است.

حجت‌الاسلام «روح‌الله سلحشور» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) مرکز رسیدگی به امور مساجد، برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: بیش از 90 درصد جوانان مسجدی ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) اقدام به ضدعفونی مساجد، گندزدایی معابر، پمپ بنزین ها، عابربانک ها و خیابان های منطقه شهرری کرده اند.

 

مدیر ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) مرکز رسیدگی به امور مساجد تصریح کرد: تولید و دوخت ماسک و ارسال آن به بیمارستان ها و مراکز درمانی و مناطق محروم از دیگر اقداماتی است که توسط بانوان فعال مسجدی برای مقابله و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا در حال انجام است.

 

حجت الاسلام سلحشور تاکید کرد: اگرچه به دلیل شیوع بیماری کرونا نمازهای جماعت مساجد تعطیل شده است، اما فعالان مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)، مشغول به خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلفی همچون کمک و دستگیری از نیازمندان و مستضعفان هستند.

 

وی تاکید کرد: به گونه ای که ضمن توزیع اقلام بهداشتی در میان آنها همانند سال های گذشته در حال توزیع ارزاق و سبد غذایی میان محرومان و حاشیه نشینان منطقه به ارزش 400 هزار هستیم.

 

سلحشور در پایان خاطرنشان کرد: یکی از خیران مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) قریب 40 میلیون تومان برای تهیه ارزاق نیازمندان کمک کرد و برخی از مساجد هم امسال به صورت ویژه در این زمینه وارد عمل شده اند.

کد خبر 906835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha