تلاش مدافعان سلامت یادآور درس ایثار است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به زحمات شبانه روزی پزشکان و پرستان برای حفظ سلامتی مردم و مبارزه با کرونا، گفت: تلاش مدافعان سلامت یادآور درس ایثار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد شاهرخی»، شامگاه چهارشنبه(28 اسفندماه) در راستای رسیدگی به مشکلات بهداشتی ودرمانی شهروندان الشتربه این شهرستان سفرکرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سلسله افزود: در شرایط کنونی و با توجه به شیوع ویروس کرونا، مردم باید بیماری کرونا را جدی تر بگیرند و برای کنترل این بیماری به توصیه ها عمل کنند.

 

وی با بیان اینکه این روزها یادآور دوران دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: شرایط بحرانی این روزها نیز به همت مردم، تلاش مسئولان و زحمات مدافعان سلامت به زودی سپری خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از زحمات پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، اظهار داشت: زحمات این بزرگان ستودنی است و درس ایثار را تکرار می کند.

 

وی با اشاره به درگیر بودن جهان با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: ابتلای جهان امروز حاصل رویدادهایی است که دست بشر در آنها دخالت دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروز نوع و شکل جنگ دشمن تغییر کرده است، اذعان داشت: تلاش دانشمندان و دست یابی به سلاح موشکی موجب تقویت نظام و بازدارندگی دشمنان شده است و امروز نیز تلاش علمی دانشمندان سبب شکست دشمن خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه هم اکنون۱۶۰ کشور درگیر ویروس کرونا هستند، یادآور شد:  به گفته سازمان بهداشت جهانی بقیه کشورها نیز درگیر این ویروس خواهند شد.

کد خبر 906833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha