اشتغال ۷۲ مددجوی ایلامی در زمینه تولید ماسک و لباسهای بیمارستانی

دستیاری گفت: هم اکنون بیش از ۷۰ نفر از مددجویان کارآفرین مورد حمایت این نهاد در زمینه تولید لباس های حفاظتی بیمارستانی و ماسک برای مقابله با ویروس کرونا در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرپرست کمیته امداد استان ایلام در بازدید از دو کارگاه تولید لباس های بیمارستانی مربوط به مددجویان این نهاد در شهر ایلام، اظهار کرد: این تعداد کارآفرین روزانه بیش از 10 هزار ماسک و چندصد دست لباس حفاظتی تولید و وارد بازار می کنند.

 

«رمضان دستیاری» تصریح کرد: همزمان با شیوع ویروس کرونا در این استان و به منظور تهیه اقلام مورد نیاز مردم در این زمینه، 15 کارگاه  تولید ماسک و لباس راه اندازی شده و در آینده نیز تعداد بیشتری راه اندازی خواهد شد.

 

وی با عنوان اینکه این نهاد همواره از کار، و تولید در خانواده های مددجو حمایت می کند، یادآور شد: سالیانه هزاران خانواده مددجو در این استان با دریافت تسهیلات ارزان قیمت وارد عرصه کار و تولید می شود.

 

دستیاری تصریح کرد: مشکلات پیش آمده برای مردم این استان به دنبال شیوع ویروس کرونا باعث شد که این نهاد در زمینه تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم وارد عمل شود و به همین منظور از کارآفرینانی که با تولیدات خود به مبارزه علیه این بیماری  فعالیت می کنند به صورت جدی حمایت می کند.

 

سرپرست کمیته امداد استان ایلام خاطرنشان کرد: ورود مددجویان این نهاد در زمینه تولید ماسک و لباس های حفاظتی بیمارستانی توانسته است بخشی از نیازهای مردم این استان و نیز مراکز بیمارستانی را جبران کند.

کد خبر 906830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha