جشنواره نقاشی کودکان برای مقابله با ویروس کرونا برگزار شد

جشنواره نقاشی کودکان شیروان برای مقابله با ویروس کرونا برگزار شد که استقبال خوبی توسط کودکان صورت گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ عضو شورای شهر شیروان گفت: در راستای نهادینه کردن ترویج نشاط و شادابی در بین کودکان جامعه با موضوع «در خانه بمانیم و مبارزه با کرونا» جشنواره نقاشی در آستانه سال جدید برگزار شد.

 

« علی عاقل» در این مراسم اظهار داشت: مسئولان هر روز و هر ساعت مکرر تأکید دارند تنها راه جلوگیری از ابتلا به این بیماری و کاهش تلفات جانی قطع کردن زنجیره انتقال است آن هم با مراعات مردم برای حضور در اماکن و معابر و تجمعات است.

 

عضو شورای اسلامی شهر شیروان تأکید کرد: باید زنجیره انتقال این ویروس با توجه به سیر رو به رشد آن، قطع شود علاوه بر اینکه تنها راه کنترل بیماری نیز توجه به توصیه‌های بهداشتی مبنی بر ماندن در خانه و عدم تردد در سطح شهر است.

 

عاقل با تأکید بر اینکه همه ما باید دست در دست هم به کمپین در خانه بمانیم بپیوندیم، بیان داشت: تنها راه شکست این ویروس همین است و عاجزانه به مردم التماس می‌کنم در خانه بمانید شاید فردا دیر باشد.

 

در این جشنواره، دنیا درگاهی شیروان، محمد امین عصمتی، دیانا مطیع، فاطمه براتی و مهلا رجایی به عنوان افراد برگزیده مشخص شدند که هدایایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

 

 لازم به ذکر است تعداد 70 اثر به این اداره ارسال شده و داوری این مسابقات بر عهده مژده برومند از اساتید این هنر بوده است.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 906819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha