آخرین آمار ابتلا به کرونا در کاشان و آران و بیدگل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان آخرین آمار ابتلا به کرونا در کاشان و آران و بیدگل را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر «علیرضا مروجی» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از مجموع نمونه های ارسالی موارد مشکوک به کرونا از دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، ۵۰۹ نمونه آزمایشی ابتلا به این ویروس مثبت بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: همچنین جواب ۲۳۹ نمونه ارسالی منفی اعلام شده است و نتیجه تعدادی از نمونه ها هنوز دریافت نشده است.

 

مروجی در ادامه در خصوص تعداد افراد بستری بر اثر ابتلا به کرونا در این دو شهرستان بیان داشت: هم اکنون ۴۹۵ نفر در بیمارستان های منطقه بستری هستند که از این تعداد  ۴۶۳ نفر در بیمارستان شهید بهشتی و ۳۲ نفر در بیمارستان سیدالشهداء (ع) آران و بیدگل مراحل درمان خود را سپری می‌کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ادامه بیان داشت: آمار مثبت ارسالی از آزمایشگاه به کوه یخ تشبیه می شود و مطمئنا تعداد موارد واقعی جامعه بسیار بیشتر از تعداد ذکر شده است.

 

مروجی  با بیان این نکته برای تمام بیماران بستری مشکوک به کرونا، فرآیند کامل درمان در بیمارستان ها توسط کادر درمانی انجام می شودف خاطر نشان کرد: مردم برای قطع زنجیره ابتلا به کرونا، از تردد های غیر ضروری در شهر خودداری کنند و در منازل بمانند./

کد خبر 906815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha