کاشان و آران و بیدگل در وضعیت قرمز/ نوروز به این منطقه سفر نکنید

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از وضعیت قرمز کاشان و آران و بیدگل از نظر شیوع کرونا خبر داد و از مسافران نوروزی خواست به این منطقه سفر نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر «سید جواد ساداتی نژاد» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: وضعیت کاشان و آران و بیدگل و حتی نطنز و بادرود از نظر شیوع کرونا قرمز است؛ علیرغم اینکه مردم منطقه ما بسیار مهمان نواز هستند اما استدعا دارم امسال برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری، در تعطیلات عید کسی به منطقه سفر نکند.

 

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام هتل‌ها، خانه‌های تاریخی و بوم گردی، اقامتگاه‌ها، مدارس، زائرسراها، بوستان‌ها و حتی مکان‌های تاریخی تعطیل است.

 

ساداتی نژاد تصریح کرد: از تمام همشهری ها در سایر شهرها به ویژه در تهران خواهش می کنیم این چند روز را نیز تحمل کنند تا بیماری از منطقه و کشور دور شود سپس برای دیدن اقوام خود به شهرها و روستاهای منطقه سفر کنند. 

 

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس افزود: از مردم مومن این منطقه هم درخواست دارم برای قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا و حفظ سلامتی خود و خانواده، دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته، سفر و خرید و دید و بازدید عید را لغو کرده و این چند روز را در خانه بمانند./

کد خبر 906814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha