سال خود را با توسل به دامان امام کاظم(ع) آغاز کنیم

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) با اشاره به تقارن سال تحویل با شهادت امام هفتم، گفت: برای رفع بیماری ها و برطرف شدن مشکلات کشور لازم است سال خود را با توسل به دامان امام کاظم(ع) آغاز کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین «مصطفی سمعیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به تقارن تحویل سال جدید با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) اظهار داشت: ما در تمام عمر خود مرهون الطاف و عنایات اهل بیت(ع) هستیم.

 

مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) قم افزود: امسال با شرایطی که پیش آمده و کشور ما درگیر بیماری کرونا شده و ما در غم از دست دادن جمع زیادی از مردم کشورمان شریک هستیم و با توجه به سالروز شهادت امام کاظم(ع)، عید نوروز خیلی شادی نداریم.

 

وی با بیان این که نوروز امسال باید با توسل به ساحت قدسی امام هفتم همراه باشد، گفت: حضرت موسی بن جعفر(ع) در طول عمر با مشکلات و مصائب زیادی همراه بود و طبق نقل ها بیش از هفت سال از عمر خود را درون زندان های هارون الرشید بود و در میان ائمه نیز به باب الحوائج معروف است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سمیعیان عنوان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده در کشور خوب است همگی در لحظه تحویل سال دست به دامان این امام همام شویم تا مشکلات و مصائب پیش آمده از جمله بیماری کرونا از سر امت های اسلامی ریشه کن شود.

 

مدیر مدرسه حافظان قرآن کریم در پایان خاطرنشان ساخت: انشاءالله اگر ابتدای سال خود را با دعا و توسل آغاز کنیم، سال خوبی خواهیم داشت و انشاءالله به برکت این ایام مقدس و مبارک، خداوند به بیماران شفای کامل عنایت کرده و افرادی که در این ایام جان خود را از دست داده اند، نیز غریق دریای رحمت الهی باشند.

 

کد خبر 906729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha