پشت پرده جسارت به حرم های مطهر دست آلوده شیعه انگلیسی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که همه افراد جسارت کننده به حرم با علم و عمد این کار را نکرده و برخی از آنها جاهل بوده اند، تأکید کرد: اما پشت پرده جسارت به حرم های مطهر دست آلوده شیعه انگلیسی دیده می‌شود.

آیت الله «محمود رجبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با انتقاد از کسانی در روزهای گذشته به هتاکی و جسارت به حرم های مطهر پرداختند، اظهار داشت: دراسلام نظر خبرگان و کارشناسان متعهد شنیده و عمل می‌شود و این مسأله در سیره اهل بیت(ع) نیز دیده می‌شود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: این مسأله تا جایی اهمیت دارد که حتی اهل بیت(ع) در بیماری ها به اطبا مراجعه می کردند یا در امور مربوط به جنگ و مسائل سیاسی آن روز جامعه با افراد خبره مشورت می کردند در حالی که آنها علم مطلق هستند و ذره ای جهل و ناآگاهی در وجود آن ها راه ندارد.

 

وی با تأکید بر لزوم تلاش همه جانبه برای ریشه کن کردن ویروس کرونا، گفت:  در حوزه سلامت نیز امروز در جامعه، کارشناسان و خبرگان نظراتی داده و راهکارهایی برای جلوگیری از نشر این ویروس بیان کرده اند که از جمله آنها عدم تجمع در اماکن مختلف است که این نظرات همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند لازم الاتباع است.

 

آیت الله رجبی تصریح کرد: کسانی که نسبت به حرم های مطهر این جسارت ها را انجام دادند از دو حال خارج نیستند، یا این که هیچ آگاهی و علمی نسبت به فرهنگ دینی ندارند و آن را درست نفهمیده اند یا از روی علم و عمد چنین کارهایی را انجام می دهند که از قضاء دست شیعه انگلیسی نیز دراین قضیه دیده می‌شود.

 

آیت الله رجبی با تأکید بر این که رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید نیز با بسته شدن موقتی درهای حرم مخالفتی ندارند، گفت: بنابراین کسانی که نسبت به این مسأله اعتراض می‌کنند اگر مقلد هستند باید به نظر مراجع و رهبری معظم توجه کنند و نسبت به دست های پشت پرده این قضیه نیز غفلت نکنند.

 

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) در پایان یادآور شد: کسی که اسلام را قبول دارد باید به دستورات آن هم ملزم باشد که یکی از آن دستورات،‌توجه به نظرات کارشناسان خبره و متعهد است.

کد خبر 906596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha