مردم از شرکت در تجمعات خودداری کنند/ تداوم اجرای طرح ضدعفونی معابر شهری و مراکز پرتردد شهرهای استان

فیلی گفت: از شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی درخواست می‌ کنیم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «عزیز فیلی» با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه جمعه (۲۳ اسفند) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای مقابله همه جانبه با این بحران، کلیه شهرداران ۱۸ گانه استان از تجمع شهروندان در فضاهای عمومی جلوگیری کنند.

 

جانشین استاندار در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهرداران شهرهای مختلف استان از اسکان و حضور مسافران عبوری و شهروندان در پارک ها، میادین، بلوارها، فضاهای تفریحی و اقامتی ممانعت کنند.

 

فیلی تاکید کرد: در صورت کوتاهی و سهل انگاری در این زمینه، با خاطیان و عوامل اجرایی شهرداری برخورد قانونی خواهد شد.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهرهای ۱۸ گانه استان توسط شهرداری‌ ها ضدعفونی می شوند، تاکید کرد: ضدعفونی مناطق شهری باید با اولویت مناطق حاشیه و فقیرنشین شهر انجام شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش از هم وطنان خواست برای حفظ سلامتی خود سفر به کهگیلویه و بویراحمد را به زمان دیگری موکول کنند و افزود: انتظار می رود مردم برای جلوگیری از شیوع این ویروس در خانه های خود بمانند.

کد خبر 904701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha