مردم به شایعات توجه نکنند/ عرضه بنزین و ارزاق عمومی همانند روال عادی است

فرماندار دهلران با بیان اینکه شهروندان به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود توجه نکنند، گفت: انتظار داریم همه شهروندان در راستای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در خانه بمانند و برای حداقل رساند شیوع آن همکاری کنند.

«مجید عسگری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران اظهار کرد: مردم به شایعات برخی کانال ها و گروه های فضای مجازی توجه نکنند  و اخبار را از طریق خبرگزاری های رسمی پیگیری کنندو

 

وی با تاکید بر اینکه عرضه بنزین در جایگاه های سوخت و ارازاق عمومی در سطح بازار همانند روال گذشته و روزهای عادی همچنان ادامه دارد، افزود: از مردم عزیز شهرستان درخواست می شود که به شایعات در خصوص کمبود بنزین و ارزاق عمومی توجه نکرده و  از انبار کردن بنزین و ارزاق عمومی  خودداری کنند.

 

فرماندار دهلران با تاکید بر اینکه با شایعه سازان در فضای مجازی برابر قانون برخورد شده و به مراجع قضایی ارجاع داده می شود، یادآور شد: انتظار داریم همه شهروندان در راستای سلامت خود و خانواده هایشان و پیشگیری از  شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند و  کمک کنند تا زنجیره این بیماری به حداقل برسد.

 

 عسگری  خاطرنشان کرد: دیروز در راستای هشدار به شهروندان آژیر قرمز در سطح شهر دهلران به صدا آمد ولی متاسفانه مردم همچنان بدون توجه به هشدارها در سطح خیابان‌های شهر تردد می‌کنند.

 

وی بیان کرد: با توجه به شیوع  ویروس کرونا و عدم همکاری برخی از  شهروندان، بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونای شهر ستان، اعمال برخی محدودیت ها  در برخی از خیابان های اصلی شهر دهلران اجرایی می شود.

 

فرماندار دهلران گفت: همکاری و همراهی دادستان دهلران، نیروهای نظامی و انتظامی، شبکه بهداشت و اعضای شورای تامین در خصوص اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونا در شهرستان قابل تقدیر است.

کد خبر 904684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha