تعطیلی تمام خطوط اتوبوسرانی در قزوین/خطر بیماری کرونا جدی است

حبیبی گفت: از روز شنبه ۲۴ اسفند ماه کلیه خطوط اتوبوسرانی در قزوین تعطیل خواهد شد و هیچگونه جابه جایی مسافر از این طریق نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «منوچهر حبیبی» در خصوص مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین بیان کرد: ما برای مقابله با بیماری کرونا به همراهی مردم نیاز داریم زیرا این خطر جدی است و جز در خانه نشستن و جلوگیری از ترددهای غیرضروری در سطح شهر نمی توانیم این ویروس خطرناک را مهار کنیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به برگزاری جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان، مصوباتی را داشتیم که بر این اساس از روز شنبه ۲۴ اسفند ماه کلیه خطوط اتوبوسرانی تعطیل خواهد شد و هیچگونه جابه جایی مسافر از این طریق نداریم.

 

وی عنوان کرد: از روز شنبه ۵۰ درصد کارکنان می توانند دورکاری و شیفت بندی داشته باشند و مدیران باید برای این منظور برنامه ریزی کنند تا کارکنان به صورت نوبتی در محل کار حضور یابند.

 

حبیبی اعلام کرد: بر اساس مصوبه این جلسه، تمامی فعالیت های مرتبط با گردشگری، سیاحتی و مسافرتی به ویژه آبگرم ها تعطیل است و هیچگپونه پذیرش مسافر نداریم.

 

وی در ادامه اظهار کرد: در خصوص بازار قزوین هم تقاضا داریم، اصناف و مردم همراهی کنند زیرا بیشترین تجمع را در بازار داریم، بنابراین مجموعه هایی که نیاز عمومی و روزانه مردم را تأمین می کنند، باز باشند ولی خواهشمندیم فروشگاه هایی مانند پوشاک، کفش و غیره تعطیل شوند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطر نشان کرد: بنابراین فروشگاه های بزرگی که محل تجمع هستند فعالیت خود را از هشت صبح تا ۶ بعدازظهر تنظیم کنند که تجمع نداشته باشیم.

 

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان کنترل ورودی مبادی شهرها به طور جدی انجام می شود و خودروهایی که از استان های تهران، قم، اراک و گیلان باشند به صورت جدی کنترل شده و کسانی که مشکوک به بیماری باشند، اجازه ورود به آنها داده نمی شود.

 

کد خبر 904679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha