مقابله با کرونا درصورت عدم همکاری مردم تا خرداد ادامه دارد

حریرچی با تاکید بر به حداقل رساندن ارتباطات مردم گفت: اگر مردم این بحران را جدی نگیرند تا پایان اردیبهشت و خرداد با این بیماری درگیر بوده و تعداد بسیاری به کرونا ویروس مبتلا خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ایرج حریرچی» امروز(جمعه، ۲۳ اسفند) در ستاد مقابله با کرونا گیلان در استانداری با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در مقابله با این بیماری به طرح ملی مقابله با کرونا ویروس اشاره کرد وگفت: شناسایی بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا و بررسی دقیق اطرافیان آنها بسیار ضرورت دارد.

 

نماینده ویژه وزیر بهداشت و ناظر بر اجرای طرح ملی بسیج مقابله با کرونا ادامه داد: جداسازی بیماران آلوده با دیگران به‌ویژه خانواده‌های آنان در جهت قطع زنجیره گسترش شیوع ویروس کرونا امری مهم است.

 

وی همکاری مردم در اجرای این طرح به‌ویژه در گیلان که دارای تراکم بالای جمعیتی است را بسیار مهم برشمرد و افزود: علاوه بر شناسایی بیماران مشکوک باید مردم نیز کمترین تماس و ارتباط را با یکدیگر داشته باشند.

 

حریرچی تاکید کرد: در صورت همکاری مردم می‌توان چرخه بیماری را قطع کرده و تا هفته اول فروردین سیر صعودی بیماری را کنترل کرد تا موارد ابتلا و مرگ را کاهش داد.

 

وی اعلام کرد: اگر مردم این بحران را جدی نگیرند تا اردیبهشت و خرداد با این بیماری درگیر بوده و تعداد بسیاری به کرونا ویروس مبتلا خواهند شد.

 

گفتنی است، ایرج حریرچی بعد از غلبه بر کرونا، امروز وارد گیلان شده و از مراکز درمانی این استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند مقابله با کروناویروس در استان قرار گرفت.

کد خبر 904653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha