کنترل ویژه و سختگیرانه در مبادی ورودی خوزستان/ همه باید برای حفظ وضعیت پایدار تلاش کنیم

شریعتی با اشاره به اینکه کنترل ویژه و سختگیرانه‌ای در مبادی ورودی استان خوزستان و شهرستان‌ها ایجاد شده است گفت: در ایام نوروز برای مسافران هیچ‌گونه تسهیلات و تمهیداتی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «غلامرضا شریعتی» امروز (جمعه ۲۳ اسفند) در حاشیه بازدید از پلیس راه اندیمشک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی، بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، بخشداری‌ها، هلال‌احمر و راهداری به همراه داوطلبان با وحدت وارد میدان شده‌اند و کنترل ویژه و سختگیرانه‌ای در مبادی ورودی استان خوزستان و شهرستان‌ها ایجاد کرده‌اند.

 

استاندار خوزستان افزود: این کنترل‌ها به‌صورت شبانه‌روزی تا آخر ادامه دارد و اجازه نمی‌دهیم کسانی که مشکوک به ویروس کرونا هستند، از زیر چتر پوششی کنترل‌کنندگان خارج شوند.

 

وی از مردم خواست به سفر نروند و از سفر به خوزستان جدا خودداری کنند  و اذعان داشت: باید تلاش کنیم تا هر چه سریع‌تر این ویروس کنترل و مدیریت شود.

 

شریعتی تصریح کرد: در ایام نوروز برای مسافران هیچ‌گونه تسهیلات و تمهیداتی نداریم و برای حفظ سلامتی مردم و شرایط استان و کشور از آنها دعوت می‌کنیم که در خانه بمانند.

 

وی عنوان کرد: برای استان طبق موارد غیرتعطیل همه بسیج هستند و بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت و خانه‌های بهداشت امورات و اقدامات لازم را برای این امر انجام می‌دهند تا مردم اگر مورد یا مشکلی دارند بدون دغدغه مراجعه کرده و مسائل درمانی، بهداشتی و پیشگیرانه را پیگیری کنند.

 

استاندار خوزستان اضافه کرد: مردم باید با توجه و رعایت نکات بهداشتی، از آب و صابون، مواد ضدعفونی کننده و الکل برای ضدعفونی استفاده و به دستورات بهداشتی و دستورالعمل‌های مراجع ذی‌صلاح توجه و عمل کنند.

 

وی ضمن تشکر از تمامی زحمتکشان این عرصه ادامه داد: صدا و سیما نقش بسیار خوبی را تاکنون ایفا کرده است و ۶۵ درصد مردم نیز عنوان کرده‌اند که به دستورالمعل‌ها توجه می‌کنند.

 

شریعتی با اشاره به اینکه زحمات شبانه‌روزی تمامی زحمتکشان، سطح استان را به وضعیت پایدار رسانده خاطر نشان کرد: وضعیت پایدار در بیماری‌های مسری شکننده است و همه باید تلاش کنیم تا این وضعیت حفظ شود و بتوانیم این شرایط را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 904629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha