بی احتیاطی در چهارشنبه سوری و به زحمت افتادن آتش نشانان شیرازی در روزهای مقابله با کرونا

قانع گفت: آتش نشانان شیراز برای مقابله با کرونا، مدام در حال انجام عملیات ضد عفونی در نقاط مختلف شهر هستند و نباید با بی احتیاطی در چهارشنبه پایان سال، سلامت آنها به مخاطره بیفتد و کارشان ۲ برابر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی قانع» از تلاش آتش نشانان شیراز برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، نیروهای آتش نشان شیراز از بامداد 11 اسفند ماه تا کنون معابر،المان ها و بیمارستان های شهر را ضد عفونی کرده و این روال تا پایان بحران ادامه خواهد داشت.

 

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز افزود: آتش نشانان ما در این روزها علاوه بر انجام تمامی عملیات های اطفایی و امدادی، برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا مشغول خدمت رسانی به شهروندان عزیز شیرازی هستند و نباید با بی احتیاطی در چهارشنبه پایان سال، سلامت آنها به مخاطره بیفتد و کارشان 2 برابر شود.

 

وی اضافه کرد: شهروندان، درصورت مشاهده و یا اطلاع از هر گونه حادثه، به سازمان آتش نشانی موارد را اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن، نیروها به محل حادثه اعزام شوند و والدین در این روزها نقش بسیار پررنگی در کاهش حوادث خواهند داشت و همکاران ما در این روزها در آماده باش کامل به سر می برند.

 

قانع تصریح کرد: کادر درمان کشور، این روزها در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند و ایثار و فداکاری بسیار بزرگی از خود به یادگار گذاشتند و از همه آنها تشکر و سپاسگزاری می‌کنم و بدون شک مردم عزیز کشورمان قدردان زحمات جامعه پزشکی و درمانی کشور هستند.

کد خبر 904624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha