تعطیلی تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی اصفهان تا پایان سال

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: با توجه به ادامه شرایط انتقال بیماری کرونا، تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی استان اصفهان تا پایان سال تعطیل خواهد بود.

حجت الاسلام «محمدعلی انصاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اعلام این خبر گفت: بر اساس اطلاعیه شماره ۴ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌و پیرو اعلام‌های قبلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به علت استمرار شرایط انتقال بیماری کرونا و توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و تاکید صنوف مرتبط، تعطیلی تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی در استان اصفهان تا پایان سال ادامه دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همچنین از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان اصفهان و همچنین همراهی شایسته فعالان و صنوف، آموزشگاه ها و موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی، در رعایت نکات بهداشت فردی و اجتماعی و عمل به توصیه های بهداشتی پیشگیرانه در انتقال ویروس کرونا، تقدیر و از آنها درخواست نمود به توصیه‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مانند گذشته عمل نمایند.

 

خاطرنشان می‌شود، همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و سینمایی در سالن‌های سراسر استان اصفهان را تا تاریخ ۲۲ اسفندماه تعطیل اعلام کرده بود./

کد خبر 904612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha