بهترین راه مقابله با کرونا قطع چرخه انتشار ویروس است

لقمانی مقدم با بیان اینکه بهترین روش مبارزه با کرونا قطع چرخه انتشار آن است،گفت: در این راه مردم باید با رعایت موارد بهداشتی پای کار باشند و بیشتر زمان خود را در خانه‌ها بمانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «کامبیز لقمانی مقدم» امروز(جمعه، ۲۳ اسفند) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان، صاحبان واحدهای صنفی و کارگران شاغل و خانواده های آنها و با هماهنگی دستگاه های اجرایی ذیربط تا اطلاع ثانوی ساعت کاری واحدهای صنفی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر اعلام شده است.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا از بازارایان و کسبه خواست نسبت به باز کردن و تعطیلی مغازه ها و واحدهای صنفی در ساعات اعلام شده اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی از مغازه داران و صاحبان واحدهای صنفی نسبت به ساعات کاری اعلام شده بی تفاوت هستند، تصریح کرد: بهترین روش مبارزه با کرونا قطع چرخه انتشار آن است و از بازاریان و کسبه انتظار داریم در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

 

لقمانی مقدم از دستگاه های ذیریط به ویژه پلیس نظارت بر اماکن عمومی آستارا و اتاق اصناف خواست واحدهای صنفی که ساعات اعلام شده جهت بازکردن و تعطیلی را رعایت نمی کنند را رصد کرده و نسبت به تعطیلی آنها اقدام کنند.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری بندر آستارا اضافه کرد: واحدهای صنفی نانوایی، خواربارفروشی و پروتئینی، میوه و تره بار، قصابی، مرغ و تخم مرغ فروشی، تجهیزات پزشکی و فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای از این دستورالعمل مستثنی هستند.

 

لقمانی مقدم با بیان اینکه واحدهای صنفی نسبت به ضدعفونی کردن واحدهای صنفی خود و رعایت ضوابط بهداشتی اقدام کنند، گفت: از شهروندان انتظار داریم با رعایت موارد بهداشتی پای کار باشند و بیشتر زمان خود را در خانه‌ها بمانند تا این بیماری هرچه سریعتر ریشه کن شود.

کد خبر 904608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha