افزایش ۸۰ درصدی شمار بیماران قطعی مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان

سلمان زاده از افزایش ۸۰ درصدی شمار مبتلایان قطعی به کرونا ویروس در شهر‌های آبادان، خرمشهر و شادگان خبر داد و گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا ویروس در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان رو به افزایش است.

«شکرالله سلمان‌زاده»، ظهر امروز (جمعه ۲۳ اسفند) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، شمار مبتلایان قطعی به کرونا ویروس در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان را ۲۰ نفر خواند و اظهار کرد: از این تعداد بیمار مبتلا به کرونا ویروس که تست آزمایشاتشان به‌صورت قطعی اعلام شده ۱۰ نفر در آبادان، ۶ نفر در خرمشهر و چهار نفر در شادگان شناسایی شدند.

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ترخیص ۶۰۰ بیمار در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان خبر داد و افزود: شمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان افزایش ۸۰ درصدی داشته و هم‌اکنون تعداد ۸۰ نفر از بیماران در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

 

وی خواستار توجه ویژه مردم به هشدارها در این زمینه شد و تصریح کرد: متاسفانه همچنان بسیاری از مردم منطقه هشدار‌ها را جدی نگرفته‌اند، از شهروندان تقاضا داریم در خانه‌های خود بمانند و به توصیه‌های بهداشتی توجه ویژه داشته باشند.

 

سلمان‌زاده بر لزوم رعایت نکات بهداشتی و عدم مراجعه به بازارها تاکید کرد و اذعان داشت: افرادی که به خرید و خیابان می‌روند سلامت دیگر شهروندان را به خطر می‌اندازند.

 

وی با بیان اینکه سال ۹۸ در تاریخ ثبت خواهد شد اضافه کرد: از فرمانداران ویزه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تقاضا داریم برای کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس در صورت نیاز قوه قهریه را وارد کار کنند.

 

کد خبر 904605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha