راه‌اندازی خط تولید ماسک به همت کانونی‌های مسجد صاحب الزمان(عج)آستارا

خط تولید ماسک در راستای مقابله با بیماری کرونا ویروس به همت فعالان کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و خادمین طرح سه شنبه های مهر مهدوی در شهرستان آستارا راه اندازی شد.

«رضا معاشرتی» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: تاکنون با تلاش و همت فعالان کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج)، خادمین طرح سه شنبه های مهر مهدوی و بسیجیان پایگاه شهید عظیم نوروزی ۱۰ هزار ماسک و دستکش بهداشتی در شهر و روستاهای آستارا توزیع شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا تصریح کرد: برای تهیه و توزیع ماسک و دستکش بهداشتی ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده و خیران هزینه آن را تامین کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه مرحله دوم فعالیت های اعضای کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج)، خادمین طرح سه شنبه های مهر مهدوی و بسیجیان پایگاه شهید عظیم نوروزی در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس با راه اندازی خط تولید ماسک آغاز شد، افزود: در این مرحله با توجه به کمبود ماسک اقدام به راه اندازی این خط تولید کردیم تا بتوانیم سهمی در راستای مقابله با این بیماری داشته باشیم.

 

معاشرتی با بیان اینکه در خط تولید ماسک هفت بانوی عضو کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و خادم طرح سه شنبه های مهر مهدوی مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: روزانه در این کارگاه یک هزار ماسک تولید و به صورت رایگان بین مردم آستارا توزیع می شود.

 

مسئول طرح سه شنبه های مهر مهدوی بندر آستارا تصریح کرد: تاکنون چهار هزار ماسک در این کارگاه تولید و بین مردم توزیع شده است.

 

معاشرتی از خیرین و مردم خواست با واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۲۰۱۸۴۸۲۱۶ به نام رضا معاشرتی نزد بانک ملی ایران، عوامل و فعالان این کار نیک و پسندیده را در تولید و توزیع هرچه بیشتر ماسک ‌بین مردم یاری دهند.

کد خبر 904595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha