مردم به هیچ عنوان نگران کمبود کالاهای اساسی نباشند

حسینی با تاکید بر اینکه مردم به هیچ عنوان نگران کمبود کالاهای اساسی نباشند تصریح کرد: ذخیره سازی به موقع کالاهایی همچون، گوشت مرغ، گوشت قرمز، میوه، شکر، برنج و غیره در سطح استان انجام شده و فروشگاه‌های منتخب کار توزیع را انجام خواهند داد.

«سید حسین حسینی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، ضمن تقدیر از همکار تمام مردم در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با تاکید بر همت همگانی در راستای نابودی این بیماری اظهار داشت: همکاری کسبه در راستای جلوگیری از گسترش و انتقال ویروس کرونا بسیار تأثیر گذار و مؤثر است و به دلیل اینکه سطح بازار و واحدهای صنفی محل تجمع جمعیت بوده و در صورت نیاز این موضوع باید استمرار یابد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اینکه  اقدام اصناف و بازاریان استان بوشهر مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی و پاساژها به دلیل مسئولیتی می باشد  که در قبال سلامتی جامعه دارند تصریح کرد:  اصناف در همه شرایط از جمله کمک به مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله، فعالیت‌های خیر خواهانه و انسان‌دوستانه و … پیشگام بوده و در عمل این موضوع را به اثبات رسانده‌اند، و هم اکنون در سنگر دیگری یاریکدیگر هستند.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم به هیچ عنوان نگران کمبود کالاهای اساسی نباشند تصریح کرد: ذخیره سازی به موقع کالاهایی همچون، گوشت مرغ، گوشت قرمز، میوه، شکر، برنج و غیره در سطح استان انجام شده و فروشگاه‌های منتخب کار توزیع را انجام خواهند داد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از متصدیان فروشگاه‌هایی که کالاهای اساسی و تأثیر گذار در سبد خانوار مردم را توزیع می‌کنند خواست: تمامی اقدامات بهداشتی در راستای جلوگیری از ویروس کرونا را جهت سلامت مردم به‌طور دقیق رعایت کنند.

 

کد خبر 904569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha