ثبت اولین مورد مثبت کرونا ویروس در جنوب کرمان 

اصغر مکارم گفت: با انجام نمونه از ۳ بیمار مشکوک، نتیجه یک مورد مثبت اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «اصغر مکارم» با اشاره به اطلاعیه های قبلی مربوط به وضعیت بیماری کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، گفت: طبق آمار انجام شده، کل موارد بستری مشکوک به کرونا ویروس ۱۶ نفر است که ۲ مورد بالای ۶۰ نفر می باشند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: تعداد نمونه گیری های انجام شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس ۳ مورد است اما متاسفانه نمونه یک مورد مثبت اعلام شده است.

 


وی بیان کرد: اولین مورد مثبت مرد ۸۰ ساله با سابقه بیماری زمینه ای است که در حال حاضر در بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج بستری و تحت درمان می باشد و اقدامات کنترلی و آزمایشی نیز برای خانواده و اطرافیان این بیمار انجام شده است. 


مکارم با بیان این مطلب که خوشبختانه تاکنون مورد مثبت فوتی نداشته ایم، اضافه کرد: ۱۳ بیمار مشکوک در بیمارستان امام خمینی جیرفت، ۱ بیمار در بیمارستان آیت الله کاشانی جیرفت، ۲ بیمار در بیمارستان فروردین کهنوج بستری هستند اما در بیمارستان های قائم جیرفت، امام حسین (ع) منوجان، سیدالشهدا رودبار، شهدا قلعه گنج تاکنون مورد بستری نداشته ایم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خاطرنشان کرد: تنها راه در امان ماندن از ابتلا به این بیماری رعایت بهداشت فردی و جمعی می باشد و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری در منزل بمانید و از هرگونه دید و بازدید خودداری کنید.

کد خبر 904565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha