«کرونا» سوژه آثار تجسمی هنرمندان زرین دشتی شد

مسابقه خلق آثار تجسمی مرتبط با مبارزه علیه ویروس کرونا در شهرستان زرین دشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زرین دشت، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرین دشت در راستای فرهنگ سازی و مبارزه علیه بیماری کرونا از هنرمندان این شهرستان و افرادی که توانایی خلق اثر در حوزه تجسمی دارند دعوت کرده تا ضمن ارسال آثار مفهومی خود در مورد «ویروس کرونا» یا با مضامین امیدبخش برای کادر درمان، مسئولین، مردم و ... که در صف مقدم مبارزه با این ویروس هستند، در مسابقه ای که به همین منظور برگزار شده، شرکت کنند.

 

آثار خلق شده می تواند در قالب نقاشی، کارتون، کاریکاتور و طراحی و کلاژ، پوستر و گرافیک و نقاشی دیجیتال یا پویا نمایی، مجسمه سازی و عروسک سازی، خطاطی  و خط نقاشی، عکاسی و دیگر حوزه های مرتبط با هنرهای  تجسمی باشد.

 

هنرمندان تمامی رده های سنی می توانند با ارسال حداکثر 2 اثر در این رویداد شرکت کنند اما آثارشان نباید کپی برداری از اینترنت باشد. خلاقیت، اجرای زیبا و رساندن مفهوم ملاک داوری آثار است.

 

مهلت ارسال آثار تا ۲۹ اسفند بوده و تصویر آثار باید با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به شماره  09179327924 در پیام رسان واتس اپ ارسال شود.

 

به ۱۰ اثر برتر با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل می آید. همچنین به سه نفر اول نیز علاوه بر لوح سپاس جوایزی نفیس از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا می شود.

 

این برنامه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرین دشت با همکاری انجمن هنرهای تجسمی، طنز و کاریکاتور و عکاسی این شهرستان برگزار می شود.

 

 

کد خبر 904563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha