شرکت نکردن در انتخابات نه تنها اوضاع کشور را بهتر نمی کند بلکه باعث نابسامانی بیشتر می شود

حجت الاسلام حسن زاده گفت: درست است که در حال حاضر در کشور نابسامانی هایی وجود دارد ولی شرکت نکردن در انتخابات نه تنها این اوضاع را بهتر نمی کند بلکه باعث نابسامانی بیشتر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده» امروز (شنبه 26 بهمن) با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در جمع کارکنان این اداره، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار کرد:  در مورد حضرت زهرا (س) آیاتی در قرآن آمده که یکی از آنها سوره کوثر است.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه سوره کوثر برای قوت قلب و روحیه پیامبر (ص) نازل شد افزود: در آن زمان پیامبر (ص) را بدون نسل و ذریه می‌ دانستند، بنابراین سوره کوثر از سوی خداوند متعال بر پیامبر (ص) نازل شد تا اهمیت داشتن دختر بر همگان ثابت شود.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت محمد (ص) زمانی که به پیامبری مبعوث شدند، رسالت سنگینی بر عهده داشتند تصریح کرد: ایشان در آن زمان شرایط سختی را پشت سر گذاشتند و به خاطر داشتن دختر نیز مورد آزار دیگران قرار می گرفت و ایشان را ابتر می خواندند.

 

حجت الاسلام حسن زاده کوثر را به معنی خیر و برکت بسیار دانست و اضافه کرد: در آن زمان بسیاری تلاش کردند نسل پیامبر را قطع کنند ولی با وجود مشکلات فراوانی که ایجاد کردند، نسل پیامبر (ص) از دخترش فاطمه (س) ادامه پیدا کرد و این همان نسلی است که امامت بر عهده او نهاده شد.

 

وی به شخصیت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و اذعان داشت: ایشان در ابعاد مختلف نمونه و الگو هستند و از جمله ویژگی های این بانوی بزرگوار می توان به عبادت، تربیت فرزندان، همسرداری، فعالیت های اجتماعی و سیاسی و ... اشاره کرد.

 

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر تبلیغات نامزدهای انتخابات آغاز شده و امیدواریم افرادی اصلح و دلسوز به عنوان نماینده مردم انتخاب شوند.

 

وی بر حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و یاد آور شد: ما نه خودمان انسان های کاملی هستیم و نه کسانی که به عنوان نامزد انتخاباتی معرفی شدند، اما می توانیم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های اخذ رای، افرادی را که شایستگی بیشتری نسبت به دیگران دارند را برای حضور در مجلس انتخاب کنیم.

 

حجت الاسلام حسن زاده عنوان کرد: درست است که در حال حاضر در کشور نابسامانی هایی وجود دارد ولی شرکت نکردن در انتخابات نه تنها این اوضاع را بهتر نمی کند بلکه به نابسامانی بیشتر نیز کمک می کند؛ اگر مجلس خوب و قوی داشته باشیم می توان برای مشکلات موجود چاره اندیشی کرد.

 

کد خبر 894355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha