تامین امنیت نیازمند مشارکت مردم و دستگاه ها با نیروی انتظامی است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:امنیت مقوله مهمی است که برای تامین و حفظ آن به مشارکت مردم و سایر دستگاه ها با نیروی انتظامی نیاز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، اکبر نیکزاد، استاندار کهگیلویه وبویراحمد ظهر امروز(26آبان) درنخستین جشنواره شهروند برگزیده استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، گفت: شناسایی و تقدیر از افراد موثر در کنترل اجتماعی می تواند ضمن تقویت فرهنگ ایثار و افزایش حساسیت به جامعه، در رفع معضلات اجتماعی اثرگذار باشد.

 

نیکزاد افزود: تقدیر از این گونه افراد، به شکل های گوناگون از جمله برگزاری جشنواره فرهنگی و اجتماعی موجبات فرهنگ سازی و افزایش احساس تعلق، همدلی و یگانگی میان نهادها و سازمان های اجتماعی، فرهنگی و امنیتی را به وجود می آورد.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است اظهار داشت: افراد جامعه نسبت به مسائل اجتماعی در حوزه نظم و امنیت دارای نقش های متفاوتی می باشند و چون مقوله امنیت متعلق به همه افراد جامعه می باشد؛ بنابراین تمام افراد بایستی نسبت به حق داشتن امنیت برای خود اهمیت قائل شده و برای جلوگیری از خدشه دار شدن آن نقش خود را ایفا نمایند .


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد هم به تشریح اهداف برگزاری این جشنواره پرداخت و گفت: آن گروه از افراد جامعه که در کاهش جرم و آسیب های اجتماعی نقش بسزایی داشتند در این جشنواره تشویق شده اند.

 

سردار علیرضا عادلی افزود: کارکنان ادارات و نهادهایی که برای ایجاد و برقراری امنیت، فعالیتی بیش از وظایف محوله انجام داده اند، نیز از جلمله افراد تشویق شده هستند.

 

گفتنی است در این مراسم، از 10 شهروند برگزیده استان کهیگلویه وبویراحمد با اهداء لوح سپاس و هدیه، توسط فرماندهی انتظامی استان تجلیل شد و یک نفر از آنها به عنوان شهروند برتر به جشنواره ملی شهروند برگزیده که بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود، معرفی شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 84155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha