امکانات ویژه‌ای را باید ‌از نظر بودجه‌بندی برای خوزستان درنظر گرفت

رئیس مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران خوزستان، اظهار داشت: امکانات و شرایط ویژه‌ای را باید ‌از نظر بودجه‌بندی برای این استان در نظرگرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه برای خوزستان و مشکلات شهرهای مختلف آن باید در دولت و مجلس نگاه ویژه‌ای وجود داشته باشد، گفت:‌ در بودجه‌بندی باید امکانات و شرایط ویژه‌ای را برای این استان در نظر گرفت.

 

وی با اشاره به اهداف سفرش به استان خوزستان افزود: در این سفر یک روزه در بزرگداشت شهدای منطقه شرکت کرده و با فضلای اهواز جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و البته با حضور استاندار و مدیران استان مسائل خوزستان را بررسی می‌کنیم.

 

لاریجانی، با اشاره به واقعه‌ آزادسازی سوسنگرد در سال‌های جنگ تصریح کرد: یکی از مقاطع بسیار حساس تاریخ ما که با کمک نیروهای مسلح و حرکت‌های مردمی انجام شد، دفاع از سوسنگرد بود که دشمن به عقب رانده شد.

 

وی با تاکید بر اینکه مجلس معتقد است در تمام زمینه‌ها باید به خوزستان و شهرهای مختلف آن که مشکلاتی دارند مثل خرمشهر و آبادان رسیدگی بیشتری در دولت و مجلس صورت گیرد،‌ اضافه کرد: ‌از نظر بودجه‌بندی باید امکانات و شرایط ویژه‌ای را برای این استان در نظر گرفت و دولت نیز باید به این موضوع توجه خاصی داشته باشد.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: از نظر مشکلات نیز باید به پاس مقاومت‌های این استان، برای خوزستان فصل جداگانه‌ای در بودجه‌ در نظر گرفته شود و دولت نیز نگاه مثبتی به این مسئله داشته باشد.

 

لازم به ذکر است، علی لاریجانی در این سفر یک روزه ضمن شرکت در مراسم گرامیداشت آزاد سازی سوسنگرد جهت قرائت فاتحه و زیارت قبور شهدای دانشجوی شهرستان هویزه خواهد رفت؛ در ادامه این سفر عصر امروز نیز وی دیداری با مدیران، علما، نمایندگان مجلس و جمعی از نخبگان استان خوزستان در حسینیه اعظم اهواز خواهد داشت.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 84139

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha