نمایشگاه کتاب در بروجن برپا شد

نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با عنوان " از غدیر تا محرم" با بیش از200 عنوان کتاب در زمینه ادبیات، مذهبی، قرآن، غدیر و محرم در بروجن برپا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از چهارمحال و بختیاری، مجید الهیان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن، امروز(26آبان) در آیین گشایش نمایشگاه کتاب در بروجن، گفت: کتابخوانی و افزایش دانش عمومی در ابعاد گوناگون از جمله مهم‌ترین بسترها برای تحقق اهداف بلند نظام از جمله تحقق توسعه علم و دانش و دستیابی به کشور برتر منطقه در این راستاست.


وی افزود: ارزنده‌ترین هدیه کتاب است و امید است روزی فرارسد که تنها هدیه کتاب باشد و با فرهنگ‌سازی گسترده در این زمینه منزلت کتاب بر همگان آشکار شود.


حجت‌الاسلام الهیان، رشد و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از مهم ترین راهکارهای ارتقای فرهنگی در جامعه عنوان کرد و گفت: از مهم ترین راهکارهای ارتقای فرهنگی در جامعه گسترش فرهنگ کتابخوانی و افزایش مطالعه افراد است که باید به این مهم بیش از پیش توجه شود.


وی به برپایی نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه بیش از 200 عنوان کتاب در زمینه ادبیات، مذهبی، قرآن، غدیر و محرم و نرم‌افزارهای قرآنی و مداحی، مهر و جانماز، سرکلیدی مذهبی و پارچه نوشته پیرامون محرم عرضه شده در این نمایشگاه است.


رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن با اشاره به ظرفیت‌های کتاب‌شهر این شهرستان، افزود: کتاب‌شهر بروجن با داشتن سه هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف مذهبی، تاریخی، ادبی، اجتماعی و تفسیر قرآن و 500 عنوان نرم افزار در زمینه‌های قصه‌های قرآنی برای کودکان، مداحی و مولودی‌خوانی، پاسخگوی 70 درصد نیاز فرهنگی مردم به کتاب است.


حجت‌الاسلام الهیان با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری تبلیغات اسلامی بروجن و هیئت عاشقان حضرت ابوالفضل(ع) بروجن دایر شده است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 9 تا 21 به نمایشگاه مراجعه کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 84121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha