حضور مردم بر سرصندوق های رای، حمایت از ولی فقیه است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، گفت: مردم قوه اجرای تدابیر علما هستند و حضور آنها بر سر صندوق های رأی، حمایت از ولی فقیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، امروز(26آبان) در همایش بزرگ مبلغان ویژه روحانیان اعزامی به رده های سپاه پاسداران که در دارالشفاء برگزار شد، حاکمیت اصولگرایان و آزمون ها و چالش های پیش رو را از اولویت های تبلیغ دانست و اظهار داشت: دولت کارگزاران با شعار توسعه اقتصادی و سازندگی و دولت اصلاح طلبان با شعار توسعه سیاسی و اصلاح طلبی وارد عرصه شدند که در دوره سوم نیز اصولگرایان وارد کار شدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، با تاکید بر اینکه مجموعه اصولگرایان یک امید برای کشور هستند، گفت: احمدی نژاد همه اصولگرایان نیست، بلکه یکی از اجزای اصولگرایان است، باید این مجموعه را حفظ کنیم که اگر امید مردم به اینها قطع شود و امید پاسدارن و بسیجیان ناامید شود غیرقابل جبران است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، افزود: دشمن دقیقا براندازی نظام را در بستر دموکراسی قرار داده است و انتخابات را بهترین فرصت برای ایجاد چالش انتخاب کرده است.

 

وی مردم را قوه اجرای تدابیر علما دانست و اظهار داشت: ولایت، الهی است اما تولید قدرت دست مردم است، حضور مردم بر سر صندوق های رأی، نقش مثبتی برای ولی فقیه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، همچنین توجه به خیزش های منطقه را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما با یک بیداری اسلامی و خیزش اسلامی مواجه هستیم که نقش ایران در این معادلات برای بسیاری از علما توجیه نیست که در دنیای اسلام با چه مشکلاتی مواجه هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با اشاره به تضادهای پیش روی ایران و عربستان اظهار داشت: برخی می گویند شما چرا با عربستان مشکل دارید که زائران ما را اذیت می کنند، اما عربستان در کنار ارپا و امریکا با همه وجود با هسته ای شدن ایران مخالف است، دومین مساله، حزب الله در لبنان است که عربستان می گوید شما چرا از حزب الله و حماس حمایت می کنید؟ مساله بعدی مساله عراق است آقای امیرعبدالله می گوید چرا شما اصرار دارید که حکومت در عراق در دست شیعیان باشد؟

 

وی با اشاره به اینکه تنها پرچمدار اندیشه اهل بیت(ع) در عراق ایران است، ادامه داد: حتی در این مسایل ترکیه و سوریه نیز با عربستان همراه هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، گفت: آمریکایی ها در کنار عربستان و اردن در فکر توطئه علیه ایران هستند و در این بین بسیج و سپاه را سر خط کردن و با نشاط و شاداب نگه داشتن خیلی مهم است.

 

پایان پیام/

کد خبر 84079

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha