کمک 100میلیاردریالی مردم خوزستان به منظوربازسازی ایوان حرم حضرت علی(ع)

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان، اظهار داشت: مردم استان همزمان با عید غدیر خم 100 میلیارد ریال به منظور بازسازی ایوان حرم حضرت علی(ع) کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، حجت الاسلام سید محمود موسوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان، پیش از ظهر امروز(26 آبان) در همایش خادمین حرم امیرالمؤمنین(ع) با بیان این مطلب گفت: این میزان در قالب وجه نقد و اهدا طلا و جواهرآلات به وزن 150 گرم بوده که در قالب یک کاروان به زودی به تهران برای ارسال به حرم امام علی(ع) ارسال می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه خدمت به امیرالمؤمنین(ع) ذخیره آخرت است، خاطر نشان کرد: همه باید از فرصت بدست آمده برای بازسازی ایوان طلای حرم حضرت علی(ع) استفاده کنیم.

 

وی طلای مورد نیاز بازسازی حرم حضرت(ع) را 250 کیلوگرم عنوان کرد و افزود: طلاهایی که به صورت مستقیم از سوی زوار در اختیار حرم حضرت علی(ع) قرار می گیرد، در بازسازی ایوان طلا استفاده نشده و علاقه مندان به مشارکت در این امر خیر باید طلای خود را به ستاد بازسازی عتبات استان خوزستان بسپارند.

 

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان، تأکید کرد: پروژه بازسازی ایوان طلای حضرت علی(ع) فرصت ارزشمندی است که نصیب مردم خیر استان خوزستان شده و باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 84063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha