دفاع از ولایت و ارزش‌های انقلاب رسالت بزرگ بسیجیان در عصر حاضر است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت گفت: رسالت بزرگ بسیجیان در عصر حاضر دفاع از دین و ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گلستان، رمضانعلی خالقی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مینودشت در همایش خبرنگاران و بسیجیان اهل قلم شهرستان مینودشت گفت: رسالت بزرگ بسیجیان در عصر حاضر دفاع از دین و ولایت و حفاطت از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و منزلت و جایگاه معلمان و متولیان دستگاه تعلیم و تربیت رسالتی عظیم و به تعبیر امام ادامه‌دهنده راه انبیاست.


وی با تاکید بر اینکه شهرستان مینودشت پتانسیل پرورش بسیجیان در عرصه رسانه را داراست، اظهار امیدواری کردا با برگزاری همایش‌ها، نشست‌ها و کلاس‌های آموزشی سطح کیفی و کمی فعالان این عرصه ارتقا پیدا کند.


خالقی همچنین با بیان اینکه واقعه غدیر یادآوری حقانیت امام علی(ع) و حجت تکمیل رسالت بر ماست، تصریح کرد: بسیجیان پیشتازان و رهروان فرهنگ غدیر هستند که با ایمان به ولایت فقیه وظیفه خود را درقبال ولایت و غدیر انجام می‌دهند.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت خاطرنشان کرد: رسالت بزرگ بسیجیان در عصر حاضر دفاع از دین و ولایت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و منزلت و جایگاه معلمان و متولیان دستگاه تعلیم و تربیت رسالتی عظیم و به تعبیر امام ادامه‌دهنده راه انبیاست.


خالقی اظهار داشت: قشر بسیجی بزرگترین اهرم نیرومندی است که می‌تواند جنگ نرم و تهاجم فرهنگی غرب را متوقف و مکر بیگانگان را به خودشان بازگرداند.


وی، توجه به کتاب و کتابخوانی را لازم و ضروری دانست و بالا رفتن سطح سواد و دانش افراد یک جامعه را از دیگر راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی قلمداد کرد.


پایان پیام/

کد خبر 84032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha