همایش تحلیل وبررسی شعر دفاع مقدس در کردستان برگزار می شود

سرپرست حوزه هنری استان کردستان، از برگزاری نخستین همایش استانی تحلیل و بررسی شعر دفاع مقدس با همکاری و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و بسیج اساتید خبر داد.

امین مرادی، سرپرست حوزه هنری استان کردستان با بیان مطلب فوق به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: نظر به اهمیت بررسی یکی از مهمترین بخش های هنر انقلاب، نخستین همایش تحلیل و بررسی شعر دفاع مقدس با ارائه مقالات اساتید دانشگاه و هنرمندان مطرح استان و هنرمند مطرح کشوری بیژن ارژندر محل دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار می شود.


وی افزود: در این همایش اساتید دانشگاه آقایان نادر ایلخانی پور و رضا زکی زاده با ارائه مقاله به تحلیل و بررسی شعر دفاع مقدس پرداخته و توسط اساتید محترم در پنل های تخصصی مورد بحث وبررسی قرار می گیرد.


مرادی افزود: در این برنامه همچنین جناب آقای بیژن ارژن از شاعران نامی کشور به عنوان میهمان ویژه برنامه در خصوص موضع شعر دفاع مقدس ایراد سخنرانی خواهند داشت.


سرپرست حوزه هنری استان کردستان از شعر خوانی هنرمندان مطرح استان و هنرمندان جوان استان استاد شاهرخ اورامی، علی احسان فریدونی، طاهره تختی، منصور دولتی،  شاهو رستمی و  سروه نوری در این همایش با موضوع دفاع مقدس خبر داد و از تمامی علاقمندان دعوت نمود تا در این همایش ویژه حضور داشته باشند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 84023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha