ارائه مدرک تحصیلی به حافظان و قاریان قرآنی

سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از اجرای برنامه های مختلفی قرآنی و حمایت های مادی و معنوی این سازمان خبر داد و یادآور شد: ارائه مدرک تحصیلی به حافظان و قاریان قرآن جز برنامه های جزئی این سازمان است.

حجت الاسلام علی محمدی، سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه مراسم فارغ التحفیظی 90 نفر از حفاظ قران کریم در شهرستان لامرد به خبرنگار شبستان گفت: باعث مسرت و خوشحالی است که به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل، خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری قرآن خوانی و حفظ قرآن در کشور جاری و ساری است و تعدادی از جوانان مومن ما به این عمل خیر روی آورده اند.


نماینده رهبر معظم انقلاب در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به تجلیل از 90 نفر از حافظان قرآنی، افزود: امیدواریم بتوانیم فرمایش رهبری معظم انقلاب را باهمکاری دیگر مسئولین نصب العین قرار داده و به افق 10 میلیون حافظ قرآنی در کشور که مد نظر معظم له هست برسیم.


وی اضافه کرد: برنامه بسیار خوب بود و امیدواریم همه مجموعه های قرآنی موفق باشند و فعالیت های درخور شان و منزلت قرآن داشته باشند و مدیران این موسسات هم باید تلاش خوبی داشته باشند تا از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.


سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از اجرای برنامه های مختلفی قرآنی و حمایت های مادی و معنوی این سازمان خبر داد و یادآور شد: ارائه مدرک تحصیلی به حافظان و قاریان قرآن، اعزام به مسابقات بین المللی قرآن کریم، اعزام به مکه و عمره از جمله برنامه های جزئی این سازمان است که امیدواریم به توانیم با هرچه بیشتر شدن این برنامه ها خدمتی به اصحاب قرآن داشته باشیم.


پایان پیام/

کد خبر 83976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha