نواخته شدن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس سرپل ذهاب

همزمان با هفته کتاب، زنگ کتاب و کتابخوانی به صورت نمادین و با حضور جمعی از مسئولان محلی در مدرسه راهنمایی شاهد سرپل ذهاب به صدا درآمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و همزمان با سراسر کشور، زنگ کتاب و کتابخوانی به صورت نمادین و با حضور جمعی از مسئولان محلی و دانش آموزان در مدرسه راهنمایی شاهد شهرستان سرپل ذهاب نواخته شد.


حجت الاسلام حجت الله فاضلی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب، در این مراسم با بیان اهمیت مطالعه به خصوص کتابخوانی، گفت: دانش آموزان باید علاوه بر مطالعه کتاب‌های درسی به مطالعه کتاب‌های غیردرسی نیز روی بیاورند و از همین دوران جوانی و کودکی با کتاب انس داشته باشند.


وی زنگ کتاب و زنگ‌هایی که در مدارس به مناسبت های مختلف نواخته می‌شود را یک هشدار و تلنگری به قشر محصل بیان کرد و افزود: این زنگ‌ها باید جرقه‌ای در ذهن جوانان برای اهمیت دادن به موضوع مربوط بزند.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری سرپل ذهاب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرپل ذهاب، همچنین با اشاره به آمار پایین مطالعه در کشور، اظهار داشت: مسئولان و مدیران مدارس باید برای آشتی و بهبود وضعیت مطالعه به ویژه در میان دانش آموزان و تسری آن به همه آحاد جامعه تلاش کنند.


گفتنی است، برگزاری نمایشگاه کتاب، تجلیل از کتابخوانان و معرفی مولفین و ناشران برتر از جمله برنامه های این هفته در شهرستان سرپل ذهاب است.


پایان پیام/

 

کد خبر 83969

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha