بیشترین نقش در نظام اسلامی بر عهده مردم است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات آزمون و نمادی از مردم سالاری دینی است، گفت: در نظام اسلامی مردم بیشترین نقش را در مسایل مختلف مملکتی و از جمله مسایل سیاسی برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، ایرج حسن زاده، معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در جلسه مشترک اعضای ستاد اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات استان گفت: در نظام اسلامی مردم بیشترین نقش را در مسایل مختلف مملکتی و از جمله مسایل سیاسی برعهده دارند.

 

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در خصوص اهمیت انتخابات افزود: سیاست و راهبرد اصلی نظام، واگذاری امور به مردم بوده چرا که جمهوری اسلامی اعتقاد راستین دارد که مردم ولی نعمتان اصلی نظام و انقلاب هستند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات آزمون و نمادی از مردم سالاری دینی است، تصریح کرد: مردم و خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول دوران پس از پیروزی انقلاب با همراهی مردم همواره از این آزمون سربلند بیرون آمده است.

 

حسن زاده با بیان اینکه مسئولان کشوری از بالاترین مقامات اجرایی و حتی رهبری عظیم الشان تا پایین ترین سطوح اجرایی که شوراهای اسلامی شهر و روستا نمونه بارز آنست توسط مردم و یا نمایندگان آنان انتخاب می شوند، اظهار داشت: حضور مردم شریف ایران در انتخابات های مختلف در تمام دنیا بی نظیر و مثال زدنی است.

 

رییس ستاد انتخابات استان با اشاره به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه و بیان این واقعیت که سرنگونی رژیم مبارک و قذافی نشان از بیداری جهان اسلام و تشکیل جبهه ای منسجم در جهت مبارزه با استکبار است، افزود: به اعتراف جهانیان انقلاب مردم ایران الگوی اصلی این بیداری اسلامی است.

 

این مقام مسئول همچنین برخی از برنامه های نظام سلطه و ضدانقلاب برای شبه افکنی و دلسرد کردن مردم جهت حضور در انتخابات را یادآور شد و گفت: با هوشیاری مسئولان نظام و مردم استان تمامی این تحرکات و تلاش های مذبوحانه تحت کنترل بوده و به یاری خداوند امسال نیز همانند سال های گذشته انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم را شاهد خواهیم بود.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در پایان به لزوم آموزش کارشناسان و دست اندرکاران انتخابات در استان تاکید کرد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 83951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha