۲۰ هزارو ۹۶۰ نفر خواستار اسکان در مدارس فارس شدند / اسکان ۶۲ هزار و ۸۸۰ نفر در روز نخست

مزارعی از اسکان ۶۲ هزار و ۸۸۰ نفر در مدارس فارس خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ هزارو ۹۶۰ نفر در قالب پنج هزار و ۸۲۲ خانواده، خواستار اقامت درمدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش فارس بوده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد ظاهر مزارعی» امروز (چهارشنبه 29 اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: تا صبح روز بیست و نهم اسفند ماه  62 هزار و 880 نفر روز درمدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش فارس پذیرش و اسکان داده شده اند.

 

دبیر ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس حفظ شان وحرمت مهمانان نوروزی وخصوصا خانواده های فرهنگیان اولویت اول آموزش و پرورش فارس دانست و افزود: تاکنون 20 هزارو 960 نفردر قالب پنج هزار و 822 خانواده، خواستار اقامت درمدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش فارس بوده اند.

 

وی با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه، در کنار فرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش، بیان کرد: از مجموع پذیرش شدگان در ستاد های اسکان نوروزی آموزش و پرورش در سراسر فارس، تعداد22 هزار و 701 نفر فرهنگی و سه هزار و 194 نفر نیز غیرفرهنگی بوده اند.

 

مزارعی خاطرنشان کرد: کار اسکان مهمانان نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز 98 در مدارس و اماکن اقامتی وابسته به آموزش وپرورش فارس ادامه خواهد داشت.

کد خبر 774738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha