بیش از ۲ هزار نفر در رفسنجان معتکف شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: امسال بیش از ۲ هزار نفر مرد و زن مومن و متدین در مساجد این شهرستان با خدای خود خلوت کرده و معتکف شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، حجت الاسلام مهدی حسنی کبوترخانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان امروز (29 اسفند) در جمع معتکفین در مسجد جامع شهر رفسنجان ولادت باسعادت امیرالمومنین علی (علیه السلام)و حلول  سال جدید را تبریک گفت و افزود: آغاز سال جدید همراه با معنویت و اعتکاف است و امیدواریم که امسال بر سر سفره اعتکاف، سالی پر از خیر و برکت برای مومنان و بندگان رقم بخورد.

 

 

 

وی ادامه داد: شهرستان رفسنجان هم از این حرکت انقلابی و ارزشی عقب نمانده و علیرغم تعطیلات و مراسم عید باستانی نوروز، سفر و تفریح، مردم همراهی کردند و مساجد را از این برنامه معنوی پر فیض خالی نگذاشتند.

 

 

 

حجت الاسلام حسنی کبوترخانی تصریح کرد: دو مسجد جامع و خیراندیش مساجد اصلی شهر رفسنجان محل اعتکاف خواهران است که 630 نفر در مسجد جامع و 80 نفر هم در مسجد خیر اندیش معتکف شدند ضمن اینکه در مسجد امام خمینی (ره) هم 230 نفر از برادران متدین معتکف شدند و به خلوت با خدا می پردازند.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی کردیم تا برنامه های ناب دینی واخلاقی، برنامه های فرهنگی و دیگر برنامه ها برای معتکفین برگزار شود؛ ما خلوت معتکفین را اصل قرار دادیم تا با قرآن مأنوس باشند و از خلوت در اعتکاف توشه ای برای آخرت تهیه کنند.

 

 

 

حسنی کبوترخانی یادآور شد: در کل شهرستان رفسنجان در مجموع بیش از 2 هزار نفر شامل 1400 خواهر و حدود 700 نفر برادر در مساجد آن  امسال معتکف شدند.

 

 

 

کد خبر 774719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha