چهارشنبه سوری در خراسان جنوبی آرام برگزار شد/ ۱۷ نفر مصدوم شدند

عباسی با بیان اینکه مصدومان چهارشنبه سوری در خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، گفت: چهارشنبه سوری در استان بسیار آرام برگزار شد.

«علیرضا عباسی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، در خصوص مصدومان چهارشنبه سوری اظهار داشت: تعداد 17 نفر در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند که نیاز به درمان تخصصی ویژه ندارند.

 

معاون مرکز فوریت های پزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه این تعداد از شهرستان های بیرجند، فردوس، درمیان، قاین و نهبندان بوده اند، گفت: بیشترین آمار مصدومان متعلق به شهرستان بیرجند بوده است.

 

عباسی با بیان اینکه تعداد هشت نفر از این مصدومان درمان در محل شدند، گفت: تعداد 9 نفر به بیمارستان ها منتقل و در بیمارستان به صورت سرپایی درمان و ترخیص شده و هیچ مصدمی بستری نداریم.

 

وی بیشترین عامل حوادث چهارشنبه سوری در استان را ترقه، بیشترین محل آسیب دست ها و بیشتر افراد در سنین 10 تا 20 سال عنوان کرد و گفت: همه مصدومان آقا و تنها یک نفر خانم مصدوم شده است.

 

وی با ابراز خرسندی گفت: خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته آمار مصدومان کمتر بوده است؛ چراکه سال گذشته 29 مصوم و امسال 17 مصدوم گزارش شده است.

 

معاون مرکز فوریت های پزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه مصدومان چهارشنبه سوری در خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، گفت: چهارشنبه سوری در استان بسیار آرام برگزار شد.

کد خبر 774689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha