ستاد اسکان فرهنگیان دزفول آغاز به کار کرد

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول، از آغاز به کار ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان با تجهیز بیش از ۴۷۰ کلاس خبر داد.

«عبدالمحمد جرجانی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، اظهار کرد: به منظور پذیرش میهمانان فرهنگی در پایتخت مقاومت ایران اسلامی، ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان دزفول با تجهیز 65 مدرسه و 477 کلاس به امکانات رفاهی و اقامتی از امروز به منظور پذیرش میهمانان فرهنگی نوروزی فعالیت خود را آغاز کرد.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول، افزود: 107 کلاس با داشتن امکاناتی چون فرش، پتو، یخچال و تلویزیون در گروه «الف» قرار دارند و 370 کلاس دیگر نیز با دارا بودن یخچال و تلویزیون مشترک در گروه «ب» می باشند.

 

وی از آماده باش همه مدارس شهرستان دزفول به منظور اسکان اضطراری خبر داد و تصریح کرد: در ایام نوروز همه مدارس به خصوص سالن های ورزشی و نمازخانه ها به منظور اسکان اضطراری و تأمین امنیت مسافران عزیز در حالت آماده باش هستند که در صورت بروز مشکل مثل بارندگی و ... پذیرای عامه مردم خواهند بود.

 

جرجانی، اضافه کرد: ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان دزفول در 2 شیفت کاری از ساعت 8 صبح الی 12 شب فعال است و همه همکاران فرهنگی و کارکنان دولتی می توانند با در دست داشتن کارت شناسایی نسبت به رزور کلاس، اقدام کنند.

 

وی گفت: سال گذشته بیش از 30 هزار نفر شب در ستاد اسکان فرهنگیان دزفول پذیرش شدند که امسال با توجه به شرایط کنونی آب و هوایی و همچنین زیبایی طبیعت شهرستان دزفول و بهره بردن از مکان های گردشگری و باستانی امکان افزایش پذیرش مسافر وجود دارد که در این صورت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دزفول آماده ارائه بهترین خدمات به میهمانان فرهنگی نوروزی است.

 

کد خبر 774645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha