توزیع قریب به یک‌هزار و ‌‌۵۰۰ بسته غذایی میان متاثران حوادث جوی در ۲۷ استان

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ۹۱۰ تخته پتو، ۶۳۰ ‌ قکطی کنسرو، ۲ هزار و ۴۵۵ ‌کیلوگرم برنج، ۱۴۰ کیلوگرم روغن، ۹۶۰ ‌قرص نان، یک هزار و ۴۷۱ بسته غذایی، یک هزار و ۲۱۹ کیلوگرم نایلون و ۵۴۰ بسته غذایی در میان متاثران توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی با اعلام این خبر افزود: ۲۳۲ شهر، روستا و محورهای کوهستانی در ۲۷ استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، سمنان، چهارمحال و بختیاری، خراسان های جنوبی، رضوی و شمالی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان،کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان و همدان از خدمات امدادی بهره بردند.


وی با اشاره به امدادرسانی به ۱۲ هزار و ۴۰۰ تن از هموطنان، اظهار کرد: ۳ هزار و ۴۰۰ تن از اسکان اضطراری بهره برده، ۴۵ تن به مناطق امن و ۹ تن به مراکز درمانی منتقل شده و ۴۵ تن نیز از خدمات سرپایی استفاده کردند.


رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به فوتی یک تن از هموطنان در سوادکوه به علت ریزش کوه و مفقودی یک تن در سیل میانرود، گفت: بر این اساس ۹۶۳ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شد و سیلاب از ۳۸۵ واحد مسکونی تخلیه شد.


وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به همت ۳۷۱ تیم شامل یک هزار و ۲۸۴ امدادگ و نجاتگر، گفت‌‌: بر این تساس ۹۱۰ تخته پتو، ۶۳۰ ‌ قکطی کنسرو، ۲ هزار و ۴۵۵ ‌کیلوگرم برنج، ۱۴۰ کیلوگرم روغن، ۹۶۰ ‌قرص نان، یک هزار و ۴۷۱ بسته غذایی، یک هزار و ۲۱۹ کیلوگرم نایلون و ۵۴۰ بسته غذایی در میان متاثران توزیع شده است.

کد خبر 774642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha