صادرات بار هوایی پس از یک دهه از فرودگاه پیام/ ارسال ۶۰۰۰ اصله نهال به قزاقزستان از البرز

صادرات بار هوایی پس از یک دهه از فرودگاه پیام واقع در البرز با ارسال ۶۰۰۰ اصله نهال با هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ کارگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به قزاقزستان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، صادرات بار هوایی پس از یک دهه از فرودگاه پیام با ارسال ۶۰۰۰ اصله نهال به قزاقزستان از البرز آغاز شد.

 

این رویداد مهم اقتصادی با همت مدیران فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام با هدف رشد و رونق اقتصادی کشور متناسب با ظرفیت ها و مزیت های فرودگاه پیام محقق شد.

 

فرودگاه پیام به عنوان قطب اصلی صنعت و کشاورزی کشور با هدف صادرات سریع محصولات کشاورزی محسوب می شود که در فرآیند دیگر ظرفیت های آن به مسئله مسافربری می توان اشاره کرد.

 

بنابر اخبار دریافتی، پس از سال ها توقف صادرات بار هوایی از این فرودگاه، با همت مدیران جوان این شرکت، تعداد 6000 اصله نهال سیب در آخرین روزهای سال 1397 به کشور قزاقستان صادر شد تا آغازی برای افزایش پروازهای صادراتی این فرودگاه باشد.

 

گفتنی است، این محموله با هواپیمای بوئینگ 747 کارگو هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به تاراز قزاقستان صادر شد. این هواپیما 29 اسفند 97 آخرین محموله واردات گوشت گرم تنظیم بازار را از طریق فرودگاه پیام به کشور وارد خواهد کرد.

 

کد خبر 774638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha